آیفون13، جدیدترین گوشی پرچمدار اپل

مدیر سایت 1400/08/15

گوشی اپل iPhone 13 بالاخره پس از یک سال انتظار رونمایی شد.

اپل در روز 24 سپتامبر 2021 به صورت رسمی از سری آیفون ۱۳ رونمایی و و در روز 24 سپتامبر 2021 (2 مهر 1400) هم وارد بازارهای جهانی کرد.
گوشی‌های سری آیفون ۱۳ در چهار مدل مانند سال گذشته رونمایی شدند که شامل آیفون ۱۳، ۱۳ مینی، ۱۳ پرو و پرو مکس می‌باشند.
از لحاظ شباهت، دو مدل استاندارد و مینی جز اندازه‌ی نمایشگر تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و دقیقا همین موضوع راجع به دو مدل پرو و پرو مکس نیز صدق می‌کند.
این گوشی‌ها اکنون تراشه‌ای بسیار قدرتمندتر، دوربین‌های نسبتا بهتر با قابلیت‌های فوق‌العاده جذاب، باتری بزرگ‌تر، ناچ کوچک‌تر (حدود 20 درصد نسبت به نسل قبلی) و… دارند تا بدین ترتیب شانس زیادی برای موفقیت در بازار داشته باشند.
به گفته اپل، آیفون 13 عمر باتری بهتری نسبت به نسل قبلی دارد و می‌تواند 2.5 ساعت بیشتر دوام بیاورد. به عبارت دیگر آیفون 13 می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 19 ساعت دوام بیاورد. اپل توانسته با بهینه‌سازی سیستم عامل iOS در نسخه 15 و همچنین مصرف کمتر انرژی که تراشه A15 دارد، عمر باتری آیفون سیزده را بهبود ببخشد.
آيفون ١٣ مانند سال گذشته از 5G پشتیبانی می‌کند و قابل ذکر است که در مدل‌های پرو برای اولین بار اپل، آیفون را با حافظه 1 ترابایتی وارد بازار کرده است.
مانند سری 12 در این سری هم خبری از شارژر درون جعبه نیست و یا باید از شارژر فعلی خود استفاده یا شارژر را جداگانه تهیه کرد. اپل، آیفون جدید را در 5 رنگ صورتی، آبی، مشکی، بنفش و قرمز عرضه کرده است.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.