ضمانت بازگشت
در چه شرایطی میتوانید کالای خود را بازگردانید؟
در راستای ایجاد سرویسهای ارزش افزوده، مدیاتل این امکان را ایجاد نموده تا کلیه گوشیهای موبایل، تا 7 روز پس از فعالسازی گوشی در سامانه همتا و یا روشن نمودن آن، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی ناشی از تولید در دستگاه، شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط میگردد.
برای استفاده از سرویس تعویض 7 روزه مدیاتل، دقت فرمایید هنگام تحویل کالا به مراکز خدمات پس از فروش، آن را به خوبی بستهبندی کرده، کلیه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن تحویل گردد.
در صورتی که کالای مرجوع شده در شرایط اولیه خود توسط مراکز خدمات پس از فروش دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
مشکلات اعلام شده از سمت مشتری، توسط کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش، کنترل و بررسی شده و در صورت تایید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میگردد.
شایان ذکر است کلیه گوشیهای موبایل پس از گذشت 7 روز از فعالسازی در سامانه همتا و یا روشن نمودن آن، چنانچه با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرمافزاری و سختافزاری و سایر موارد مواجه شوند، از سرویس ضمانت تعویض خارج شده و تنها مشمول سرویس گارانتی 18 ماهه خواهد شد. اشکالهای فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود و همچنین آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در مدیاتل به اتمام رسیده باشد و تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین ممکن نباشد، مبلغ کالا به حساب خریدار مسترد می گردد و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیشود.
عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت مدیاتل می باشد.
توجه: با توجه به بیمه شدن کلیه کالاهای ارسالی توسط این شرکت در زمان تحویل به پست، در صورت آسیب فیزیکی ناشی از حمل و نقل، خریدار می بایست از تحویل گرفتن کالا از مأمور پست خودداری کرده و کالا را به مأمور پست مرجوع نماید.
کالا را چطور ارسال کنید؟
* لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی وب سایت مدیاتل با شماره 41612-021 تماس بگیرید.
* از ارسال کالا بدون هماهنگی با کارشناسان مدیاتل جداً، خودداری فرمایید.
* برای تحویل، کالا باید در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و کلیه اقلام همراه مانند کابل، شارژر، باطری، دفترچه راهنما، هندزفری، بند و قطعات بستهبندی به همراه کالای اصلی تحویل مراکز خدمات پس از فروش گردد.
* برچسبزدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از سرویس ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.