منو

درباره پارس نوین مدیا

شرکت پارس نوین مدیا در سال ۱۳۹۳ به منظور تامین لوازم جانبی گوشی های “ال جی الکترونیکس” در ایران کار خود را آغاز نمود و سپس به عنوان واردکننده ­ی انحصاری هندزفری بلوتوث­ های ال جی به نام “نِک ­بند” کار خود را ادامه داد و این محصول جدید را برای اولین بار در ایران معرفی کرد که با استقبال بسیار خوب مشتریان مواجه شد.
این شرکت در سال ۱۳۹۶ با عقد قرارداد با گروه “ChiTeng Technology” به تولید گوشی موبایل با نام تجاری “JIMO” در شهر شِنزن کشور چین پرداخت و به عنوان نماینده انحصاری این برند در ایران به فعالیت خود ادامه داد.
شرکت پارس نوین مدیا در سال ۱۳۹۷ هم­زمان با آزاد شدن واردات گوشی با برندهای مختلف و خروج تدریجی شرکت ­های تولیدکننده گوشی موبایل از ایران، اقدام به واردات و توزیع کلیه برندهای معتبر جهانی همچون سامسونگ، شیائومی، آنر، اوپو، نوکیا، اپل و پخش آن­ها در سراسر ایران نموده است و در حال حاضر به عنوان یکی از شرکتهای معتبر و مطرح در زمینه واردات گوشی­ های مذکور در ایران شناخته شده است.

 

 

کلیه کالاهای وارداتی شرکت پارس نوین مدیا از مبادی قانونی و با پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور وارد می شوند و تمامی گوشیهای موبایل دارای کد رجیستری و گارانتی ۱۸ ماهه خدمات پس از فروش می باشد.

با توجه به گسترش روزافزون زیرساخت های تجارت الکترونیک در ایران و استقبال مشتریان از خرید به شیوه ی اینترنتی به دلایلی مانند مشکلات ترافیکی، آلودگی­ هوا، بیماری­های واگیردار و غیره، شرکت پارس نوین مدیا اقدام به فروش کالاهای واردتی خود به صورت آنلاین در فروشگاه اینترنتی خود به آدرس https://mediatel.ir نموده است.

همچنین برای اولین بار در ایران، با توجه به شرایط اقتصادی موجود و افزایش قیمت گوشیهای موبایل، این شرکت جهت تسهیل فرایند خرید گوشی تلفن همراه توسط مشتریان محترم، تصمیم به راه اندازی فروشگاه های زنجیره ای فروش اقساطی تلفن همراه در سراسر کشور گرفته است و اولین فروشگاه خود را در شهر یزد در سال ۱۴۰۱ افتتاح نمود.

شایان ذکر است در فروشگاه آنلاین این شرکت نیز امکان خرید اقساطی برای مشتریان گرامی بزودی فراهم خواهد شد.

  با آرزوی بهترین ها
                                                                                                            هیات مدیره پارس نوین مدیا

فیلتر بر اساس شهر محصول
فروشگاه اینترنتی پارس نوین مدیا
فیلتر بر اساس شهر محصول
شما این محصولات را انتخاب کرده اید0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

فروشگاه اینترنتی پارس نوین مدیا