سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت

مدیر سایت 1399/03/17

گلکسی نوت ۱۰ لایت مدلی متفاوت از سری گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ است که امکانات کاربردی قلم هوشمند سامسونگ را در قالب یک گوشی به‌صرفه و هم‌قیمت گوشی‌های میان‌رده ارائه می‌کند.
۶ سال پیش، سامسونگ برای اولین‌بار از مدلی ارزان و میان‌رده از سری گوشی‌های گلکسی نوت با نام «گلکسی نوت ۳ نئو» رونمایی کرد. هدف سامسونگ از ساخت نوت ۳ نئو این بود که افراد دیگری هم که توان خرید نوت ۳ را ندارند، بتوانند استفاده از گوشی‌های سری نوت و قابلیت‌های قلم S Pen را تجربه کنند.
اواسط دی‌ماه سال گذشته، سامسونگ برای دومین بار از مدلی ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از سری نوت با نام «گلکسی نوت ۱۰ لایت» رونمایی کرد. این اتفاق پس از موفقیت چشمگیر سری نوت ۱۰ و به‌خصوص مدل «گلکسی نوت ۱۰ پلاس» رخ داد. ازآنجا که هر دو مدل گلکسی نوت ۱۰ قیمت زیادی دارند و خرید آن‌ها برای هر کسی امکان‌پذیر نیست، گلکسی نوت ۱۰ لایت با برچسب قیمتی ۵۹۹ دلار معرفی شد تا بخش زیادی از امکانات نوت ۱۰ را با قیمت معقول‌تر عرضه کند. در نظر داشته باشید که از بخش محصولات زومیت می‌توانید قیمت روز گلکسی نوت ۱۰ لایت را مشاهده کنید.
گلکسی نوت ۱۰ لایت بیشتر امکانات و قابلیت‌های مدل‌های استاندارد و پلاس گلکسی نوت ۱۰ را به‌همراه دارد. سامسونگ برای کاهش هزینه‌های تولید این گوشی چند تغییر کلی روی گوشی اعمال کرده است که به‌صورت خلاصه از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به تراشه قدیمی، حذف استاندارد ضد آب و نبود بلندگوهای استریو اشاره کنیم. البته در سمت دیگر باید به قابلیت‌های فوق‌العاده قلم S Pen درکنار نرم‌افزار به‌روز، صفحه‌نمایش بزرگ و دوربین کارآمد آن هم اشاره کنیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.