آیفون 11 پرو مکس اپل

مدیر سایت 1399/03/17

سپتامبر یکی از جذاب‌ترین ماه‌های سال برای علاقه‌مندان دنیای فناوری به‌شمار می‌آید. مدیران اپل همه‌ساله برای پرده‌برداری از نسل جدید گوشی هوشمند محبوب خود ماه سپتامبر را برمی‌گزینند.
در سپتامبر سال 2019 شرکت اپل تصمیم به عرضه سه مدل آیفون جدید گرفت و سه مدل آیفون از سری ۱۱ را معرفی کرد. آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس نام این سه مدل هستند که اپل آن‌ها را برای رقابت با دیگر پرچمداران بازار عرضه کرد. گران‌ترین و بزرگ‌ترین عضو این خانواده آیفون ۱۱ پرو مکس است که با تغییراتی نسبت به آیفون ۱۱ پرو پا به عرصه رقابت گذاشته است.
برای نخستین‌بار در تاریخ آیفون، پرچم‌دار جدید اپل از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد؛ دوربینی که با سه لنز متفاوت واید، تله‌فوتو و اولتراواید، امکان عکاسی در سناریو‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در کنار دوربین ارتقایافته، افزایش ۴ تا ۵ ساعته‌ی عمر باتری، روشنایی بیشینه‌ی ۱۲۰۰ نیتی نمایشگر و توان پردازشی فوق‌العاده‌ی A13 Bionic، همگی ویژگی‌هایی هستند که آیفون ۲۰۱۹ را شایسته‌ی پسوند «پرو» می‌کنند.
اگر به دنبال یک گوشی فوق‌العاده با امکانات بالا هستید و توان پرداخت هزینه‌ی آن را دارید بی شک باید نگاهی به مشخصات آیفون 11 پرو مکس بیندازید و آن را جزو گزینه‌های خرید خود قرار دهید. مطمئنا نمیشود از قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس چشم‌پوشی کرد ولی باید امکانات آن را هم مد نظر قرار دهیم.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.