پرسش های متداول
حساب کاربری
۱- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و کدملی من وجود دارد؟
پاسخ:
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار با کلیک روی گزینه “ورود/ثبت نام” و وارد کردن شماره ی همراه (در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شوید، سپس با کلیک روی گزینه “نام حساب کاربری” گزینه “پیشخوان” را انتخاب کنید، به صفحهای منتقل میشوید که در این بخش امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد ولی برای تغییر یا اصلاح کد ملی متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر کد ملی خود نخواهید داشت و در صورت نیاز با شماره (222) ۴۱۶۱۲-۰۲۱ واحد پشتیبانی آنلاین تماس حاصل فرمایید.
۲-آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟
پاسخ:
بله شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **۰۹) و تایید شماره ی همراه (ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) و وارد کردن کلمه ی عبور، اقدام به ثبت نام نمایید.
۳- آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟
پاسخ:
شما میتوانید شماره خود را تغییر دهید ولی جهت جلوگیری از سواستفاده یا مشکلات احتمالی در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، با شماره جدیدی ثبت نام نمایید و با شماره (222) ۴۱۶۱۲-۰۲۱ واحد پشتیبانی آنلاین تماس حاصل فرمایید تا حساب کاربری ثبت شده با شماره همراه قبلی حذف گردد.
۴- چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
پاسخ:
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
۵- آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ:
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و پیگیری سفارش
۱- دوست دارم از مدیاتل خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من میرسد؟
پاسخ:
1. علاوه بر سابقه، تجربه و محتوای غنی وب سایت با کلیک روی این نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. ، دارا بودن “نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره” به این کسب و کار رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وب سایت
3. شرکت پارس نوین مدیا، در حال حاضر به عنوان یکی از شرکتهای معتبر و مطرح در زمینه واردات گوشی های مذکور در ایران شناخته شده است که دارای “گواهی عضویت” از اتحادیه واردکنندگان موبایل، تبلت و لوازم جانبی می باشد که تصویر این گواهی در صفحه “درباره ما” در سایت مدیاتل نمایش داده شده است و کلیه کالاهای وارداتی شرکت پارس نوین مدیا از مبادی قانونی و با پرداخت حقوق و عوارض گمرکی به کشور وارد می شوند و تمامی گوشیهای موبایل دارای کد رجیستری و گارانتی ۱۸ ماهه خدمات پس از فروش می باشد. همچنین با سابقه سالها فعالیت و تحویل موفق سفارشها به بیش از هزارن مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه گوشی موبایل و لوازم جانبی نزد مشتریان شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد استفاده کنید.
۲- آیا برای خرید از ، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ:
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در میتوانید:
- سریعتر و سادهتر خرید کنید
- به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید
- لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
- نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
- در جریان فروشهای ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید
۳- آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
۴- آیا میتوانم برای شخص دیگری از خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در چهار مرحله تکمیل خواهد شد:
- ورود به
- انتخاب محصول موردنظر و افزودن به سبد خرید
- تکمیل اطلاعات ارسال سفارش
- اطلاعات پرداخت
در مرحله تکمیل “اطلاعات ارسال سفارش” و بخش “آدرس حمل و نقل“، شما میتوانید آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که تحویل گیرنده سفارش، هنگام دریافت کالا یک کارت شناسایی همراه داشته باشد.
۵- آیا میتوانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ:
بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، اطلاعات حقوقی را تکمیل/ ویرایش کنید و باید از حساب شرکت جهت پرداخت استفاده نمایید.
۶- از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
پاسخ:
مدیاتل با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.
۷- آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:
خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شدهاند.
۸- میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ:
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما میتوانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای تغییر آن، با شماره (222) ۴۱۶۱۲-۰۲۱ واحد پشتیبانی آنلاین تماس حاصل فرمایید.
۹- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با تماس بگیرم؟
پاسخ:
خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش مدیاتل با شما تماس خواهند گرفت.
۱۰- میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:
خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.
۱۱- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویلگیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ:
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش، عبارت “درخواست ارسال فاکتور خرید” نمایان خواهد شد که اگر بخواهید فاکتور همراه بسته ارسال شود، باید این گزینه را انتخاب کنید.